A hatékony és zökkenőmentes ügyintézés érdekében a fordítóiroda munkatársai közül minden ügyfél számára kijelölésre kerül egy kapcsolattartó személy, aki a felmerülő kérdések esetén közvetlenül tud információt adni.
Irodánk, megrendelőink külön kérése nélkül is, a fordítás elkészültétől számítva 3 hónapon át archiválja a lefordított anyagokat, dokumentumokat és azok elektronikus változatát szükség esetén díjmentesen a megrendelő rendelkezésére bocsátjuk ezen idő alatt. A tanúsítási záradékkal ellátott fordítások esetében másodpéldányt kedvezményes másodlati díjért állítunk ki. A fokozottan bizalmas anyagokat, amennyiben a megrendelő külön kéri, azok átadása után töröljük a fordító iroda adatbázisából.
A lefordított anyag könnyebb felhasználása érdekében irodánk a dokumentumot a megrendelő által kért és a fordítóiroda rendelkezésére álló szövegszerkesztő program használatával készíti el és juttatja el önhöz.
A megrendelő számára megszokott szóhasználatot és szaknyelvi fordulatokat oly módon biztosítjuk, hogy az általa átadott, vagy az együttműködés során kialakított szószedetet használjuk a fordítás és/vagy lektorálás elkészítésekor.
Megrendelőnk külön kérésére és díjazás mellett az elkészült fordítást az elektronikus formában való átadás mellett egy példányban kinyomtatva és postára adva is rendelkezésre tudjuk bocsátani.
Megrendelőnk kérésére az elkészült fordítás elektronikus formában való eljuttatásán túl, egyszeri 100.000 Ft számlaérték felett, ingyenesen történik a postázás.
A megrendelő kérésére az általunk fordított és lektorált anyagokat az adott nyelven záradékoljuk és a fordítóiroda pecsétjével látjuk el és így tanúsítjuk, hogy a fordítás az EU Fordítóközpont által készült és az tartalmilag és szerkezetileg megegyezik az eredeti dokumentummal.
Indokolt esetben és külön kérésre fordítóirodánk alkalmazza a legújabb, fordítói memórián alapuló számítógépes programokat (pl. TRADOS). Ezzel bizonyos esetekben jelentősen lerövidíthetők a vállalási határidők.
A fordítóiroda munkatársai és fordítói számára magától értetődő és egyben munkaköri kötelesség a bizalmas ügykezelés és a teljes körű titoktartás, de amennyiben ezt ügyfeleink kérik, írásban is megfogalmazunk részükre egy titoktartási nyilatkozatot.
Kedvezmények
Első megrendelés kedvezmény: Lehetőséget kívánunk adni, hogy kipróbálja szolgáltatásainkat, ezért első megrendeléskor a fordító iroda minden új ügyfelének 5% kedvezményt biztosítunk listás árainkból, kivéve a fixáras, tanúsítási záradékkal ellátott okmány és dokumentum fordításokat.
Kedvezmény állandó ügyfeleinknek: Hosszútávú együttműködés esetén, megkötött keretszerződés alapján, állandó ügyfeleink részére kedvezményes árakat biztosítunk.
Mennyiségi kedvezmény: Nagyobb terjedelmű dokumentumainak fordításához kérje a fordító iroda egyedi kedvezményes árajánlatát!